Sabtu, 05 Desember 2015

Khasiat dan Manfaat Jelly Gamat Gold G

Jelly Gamat Gold-G mengandungi khasiat jelly gamat gold g sorbitol yang merupakan pemanis semula jadi. Sorbitol adalah pemanis yang disyorkan untuk pesakit kencing manis. Dalam beberapa kes pesakit diabetes, ciri-ciri penyembuhan glikosaminoglikan pada Jelly Gamat Gold-G telah terbukti, di mana tahap gula dalam darah menjadi normal dan keadaan kesihatan bertambah sabar. Penggunaan sorbitol dalam Jelly Gamat Gold G yang sangat sedikit, yang hanya 2%. Matlamatnya adalah semata-mata untuk meningkatkan rasa.

Beberapa kajian manfaat jelly gamat gold g telah menunjukkan bahawa Jelly Gamat Gold - G mempunyai bahan-bahan aktif yang berkesan (saponin dan mukopolisakarida) untuk menguatkan sistem imun dan mengurangkan kesan-kesan sampingan yang disebabkan oleh kemoterapi dan terapi radiasi. Jelly Gamat Gold - G menjadi makanan kesihatan utama bagi pesakit kanser.

Kadar kecukupan protein yang disyorkan oleh WHO adalah 63 gram untuk lelaki dan 50 gram untuk wanita dewasa. 2 sondok penggunaan hidangan (- + 20 ml) Jelly Gamat Gold - G mengandungi 3-4 gram protein. Oleh itu dos yang disyorkan tidak akan membebankan buah pinggang. Penyelidikan telah membuktikan manfaat Jeli Gamat Gold - G dalam mengukuhkan semua fungsi buah pinggang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar